Czas na Crossfit – pompki i brzuszki

Oryginalnych nazw tych ćwiczeń nie znamy i nie wiele nas interesują – interesuje nas natomiast to, że w przeciwieństwie do zwykłych ćwiczeń nie ma tu opcji na oszukiwanie dlatego też wykonanie tych ćwiczeń jest jednym z kryteriów spełnienia wymogów fizycznych w SGO.

Pompki crossfitowe

Od zwykłego ćwiczenia różni się tym, że ugięcie rąk następuje tak aby dotknąć klatką ziemi. Następnym elementem ćwiczenia jest podniesienie rąk tak aby nie dotykały one podłoża. Wyprost rąk i zaliczyłeś pierwsze powtórzenie, setka jeszcze przed Tobą na zaliczenie.

Brzuszki crossfitowe

Kolana szeroko, nogi przyciągnięte do tyłka, ręce nad głową. Jedno powtórzenie to dotknięcie czubków stóp i powrót do pozycji leżącej. Kolejna serka przed Tobą.

 

Deser

Na deser polecamy z kolei wymyk aby wymknąć się wszechoobecnemu marazmowi po pompowaniu brzucha i bicepsów. Jedziemy do odcięcia:

 

Prawidłowo zobrazowane pompki i brzuszki:

 

 

Copyright © 2010 - 2013 Formacja SGO | Projekt i wykonanie: www.ithold.co.uk | Kontakt: kontakt@formacjasgo.pl